top of page

סיבת מוות ב-CdLS

עודכן: 4 בספט׳ 2022




סיבות המוות עם ההזדקנות עשויות להיות קשורות למומים מולדים (למשל מחלות לב מולדות), אך כוללות גם בעיות במערכת העיכול (למשל וולווולוס או פיתול מעיים), דלקת ריאות או זיהום לא ידוע. חלקם ניתנים למנוע, עם לימודי סקר מתאימים וטיפול מיידי בסיבוכים.


הסיבות השכיחות ביותר למוות בתינוקות עם CdLS הן בקע סרעפתי מולד (חור בסרעפת) ובעיות נשימה (נשימה). בילדים עם CdLS, סיבות המוות השכיחות ביותר הן מומי לב ובעיות בדרכי הנשימה והעיכול (קיבה/מעי).


סיבות המוות עם ההזדקנות עשויות להיות קשורות למומים מולדים, חלקם ניתנים למנוע, עם לימודי סקר מתאימים וטיפול מיידי בסיבוכים.

סיבות מוות במבוגרים עם CdLS קשורות למערכות מערכת העיכול, הריאתיות (הריאות) והלב (הלב), כמו גם זיהומים או הרדמה (אובדן תחושה שנגרם רפואית).

אנשים עם CdLS יכולים לחיות עד גיל שישים. לדברי ד"ר לאירד ג'קסון, סיבות המוות העיקריות הן עדיין תחום שצריך לחקור.

דר' טוני קליין

מנהל רפואי של קרן CdLS, גנטיקאי קליני, מרכז רפואי Greater Baltimore עזרו לנו להשיג את המטרות שלנו, תרמו עכשיו.

אין תרומות קטנות, יש רק לבבות גדולים.





 

נכתב ופורסם על ידי המומחים בתסמונת קורנליה דה לנגה של המועצה המדעית של הפדרציה העולמית CdLS.מכתב זה וכל חומר ההסברה שהופק על ידי הפדרציה הבינלאומית וארגוניה החברים כפופים לזכויות יוצרים. האגודה הישראלית CdLS לקידום הטיפול והמודעות, מתורגמת לעברית באישור הכותבים. אם אתה רוצה עותק, בקש אותו בדואר לכתובת: info@cdlsisrael.org.il האגודה הישראלית תסמונת קורנליה דה לנגה (CdLS) נולדה מונעת על ידי משפחות ואנשי מקצוע שקשורים. האגודה פועלת למען רווחתם של הלוקים בתסמונת קורנליה דה לנגה בישראל, במטרה להשיג אבחון מוקדם ומדויק של התסמונת ולשפר את איכות חייהם של אנשים עם אנשים עם CdLS.


הוא האתר הרשמי של CdLS בישראל. עבודתנו מכוונת לסייע למשפחות ולאנשי המקצוע המעורבים לקבל החלטות מושכלות ולתכנן את ההווה והעתיד של האדם הסובל מ- CdLS. הצוות שלנו מורכב מבני משפחה ואנשי מקצוע המעורבים בעמותה, שמוסרים את העצמם לקהילה הזאת. הצטרף אלינו

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page